mindre skrift / større skrift
Organisering

Når du melder dig ind i Senior Erhverv Hovedstaden, melder du dig samtidig til en eller flere af vores aktivitetsgrupper. Alle aktiviteterne i Senior Erhverv Hovedstaden bygger på frivillighed. Vi forventer at du byder ind med minimum 10 timer pr. måned. Vi har en række Aktivitetsgrupper/Netværksgrupper, som alle er med til at styrke netværket og dig i din jobsøgning. Nedenfor finder du eksempler på hvad aktivitetsgrupperne fx laver.

  • Kontorgruppen er ansvarlig for administrative opgaver samt pasning af telefon og reception.
  • Administrationsgruppen håndterer medlemsadministration og registrering.
  • Medlemsgruppen afholder informationsmøder for nye medlemmer og gennemfører netværksarrangementer.
  • Virksomhedsgruppen sørger for virksomhedskontakt samt opsøgende aktiviteter.
  • PR-gruppen synliggør Seniorerhverv gennem oplysningsmaterialer, nyhedsbreve, synliggørelse via sociale medier og pressekontakt.
  • IT-Gruppen er ansvarlig for support, IT-netværk og PC'er.
  • CV-sparring og jobansøgninger støtter op om medlemmernes jobsøgningsproces.
  • Iværksætteri støtter op om medlemmernes ønske om at blive iværksætter.
Bestyrelsen

Senior Erhverv Hovedstadens bestyrelse.
Vores bestyrelse er valgt 20. marts 2017, og består af:

  • Formand: Henrik Agersted
  • Næstformand: Jeanette Sandelstein
  • Kasserer: Lone Schrøder
  • Ole Bach Nielsen
  • Hanne Hyldekrog
  • Henrik Vedel
  • Eva Jensen

Bestyrelsen er ansvarlig for ledelse, koordination, økonomi og budget.

 

Kontakt os - hverdage mellem kl. 10 og 15 på tlf. 33 32 38 98.
Løngangstræde 37B, 3.th. 1468 København K
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

 

  • instagram takipci hilesi - hacklink satışı - instagram takipci satin almak